Monday, January 18, 2010

忙了一整天。。

终于完成了我的hard work!*开香槟,放烟花庆祝*
Jeng, jeng, jeng... 知道啦 ,没你们的那么美/pro,可是也算是我的baybee嘛!

为什么叫rudolph?很好的一道问题。那就要谢谢他咯!是一位很好,很好,很好的朋友帮我取的。故事发生于2009年的某天某夜,那天的我鼻子生豆豆了(好丑哦!伤心死了。),然后又弄到“昂昂”的。圣诞节刚巧又快到,所以这位有心人就帮我取了个“花名”-- rudolph。应该就是圣诞里的一只“昂昂” 鼻子的鹿吧?

歌仔都有得唱啦:

Rudolph, the red-nosed reindeer
had a very shiny nose.
And if you ever saw him,
you would even say it glows.

All of the other reindeer
used to laugh and call him names.
They never let poor Rudolph
join in any reindeer games.

Then one foggy Christmas Eve
Santa came to say:
"Rudolph with your nose so bright,
won't you guide my sleigh tonight?"

Then all the reindeer loved him
as they shouted out with glee,
Rudolph the red-nosed reindeer,
you'll go down in history!

被称为rudolph也没有什么不好啦,因为rudolph其实是很可爱的。哈哈!好笑的是,我从来就不懂rudolph是长什么样的,直到。。 5分钟之前我好奇心起,google了来看看:



没错吧,rudolph是很可爱的。。

###

2 comments:

  1. 很可爱啊~
    所以我决定dedicate一首一样很可爱的歌给你:

    http://www.youtube.com/watch?v=rqtzQkoJS_k

    ReplyDelete
  2. Hooray! It's finally up! Congrats!

    Slowly nurture your baby ya :-)

    Hugs hugs hugs...

    Eh, don't forget to gimme credit :P

    ReplyDelete